pondělí 4. června 2012

Modré krabičky útočí...

...aneb jak to dopadá, pokud máte DM za rohem:-)

Vezmu to od lososa
Omega3
Prostě rybí tuk  v želatinové kapsli. Nejím moc ryby, ale zas mají asi něco do sebe. Jiné instantní ryby zázraky jsou pěkně drahé

Křemelinové kapsle se zinkem
Jsem zatím v půlce prvního plata a zatím to má asi vliv jen na mastnotu pleti a vlasů. Mnohem lepší;-)

Horký zázvor s medem
Céčko když na mne něco leze a není to ani jeden z domácích mazlíků. Asi neuškodí;-)

Brusinkové kapsle
Ty beru pravidelně, dost jsem si se záněty užila a jedna zkušenost s ledvinovou kolikou stačila. Díky, už nechci. Poslední byl na v zimě při stěhování, páč nejlepší doba na stěhování jsou ty největší letošní mrazy:-D od té doby zobu tohle a nic (ťuk ťuk ťuk) v klidu chodím na bazén bez problémů

Hořčík cucací (hnusné) pomerančové cosi
Na cvičení dobré proti křečím. Ujídají mi to spolucvičenky. (pilates pro informaci, asi to protahování krátkých žilek dává zabrat nejen mne) chlap má nějaké třešňové rozpustné na pití, tak příště zkusím ty


Šalvějové bonbony
Věrný kamarád při hnusném počasí. Tři stačí na dávku C za den, chuť nic moc, ale při nachlazení jsou dobré.

Laktázové tabletky
Miluju je, díky nim se cpu mlékem bez fatálních následků. Pro lidi nemající dost enzymu štěpícího mléčný cukr. Dvě tabletky a porce "zakázaného" nenápadně zmizí v bříšku. Objevila jsem je tam náhodou a od té doby jsem zas milovníkem ochucených mlíček pro děti:-D

hmmm a to růžové je můj  oblíbený chlupatý župan na doma.
Ještě dodám, že to tam kupuji raději než v lékárně. Hezky v klidu si počtu a promyslím, jestli to chci. Bez fronty za zády.

Žádné komentáře:

Okomentovat