čtvrtek 28. června 2012

Se na to taky můžu...

Málem jsem dodejchala. Kombinace tropických teplot střídajících chladné počasí, přesunů v autě s klimačkou na 19(chlap je tučňák) a nehorázná radost z testování nového dárečku (kolo) mě připravilo úžasný odpočinek. Pár dní se čtyřicítkou na krku, uzlinami jako sysel a ještě si doma chvilku pobudu. Teplota to naštěstí vzdala, ale zatím mám sílu mušího mláděte. Ani PC jsem nezvládla zapnout a obhlédnout okolní blogy. Tím strávím dnešní den.
 Domácnost je v troskách a při pomyšlení na další kuchařský výtvor mého drahého je mi ouvej. Jen rozmrazení polévky ze zásob byl úkol nad jeho síly. Mám prý moc chytrou kombinovanou troubu, moc mačkátek a nějaké kroutítko. Naštěstí jsem ho poslední tři dny přesvědčila, že bude lepší jídlo objednat a donést :-D nenápadně podnikám z postele výpravy po bytě a podle všech známek došlo čisté prádlo, v lednici je mrtvola, po podlaze slušná podestýlka a celkově mám takový pocit, že budu stejně muset vylézt a něco vytvořit. Alespoň najít nějaké čisté povlečení v rezervách;-) a něco provést s tou mrtvolou v lednici. Po té době se mám nač těšit, možná mi něco podá ručičku. To samozřejmě než dorazí z práce, nestojím o nasekání zadku a přednášku o nemožném pacientovi. 

Žádné komentáře:

Okomentovat